Våren kom hit

Jag längtar efter våren så mycket just nu. Jag är trött på kylan och all snö. Det är vackert med all snö överallt, men jag är så fruktansvärt trött på kylan och att pulsa runt i snön när det inte har blivit ordentligt plogat. Jag vill kunna gå på långa promenader igen. Man kan ju gå på promenader nu också, men jag har ingen lust att gå i alla snö och vara ute i kylan. Det är mycket skönare att vara ute och gå när det är lite varmare. Nu får gärna våren komma, men tyvärr så kommer det att vara kallt och snö en månad till vad jag har hört. Förhoppningsvis så går den här närmsta tiden med snö snabbt, så våren kommer och sprider sin glädje.













Det är var lite vinter bilder som jag tog igår på dan och på kvällen. Men jag längtar tills det serut så här igen:







Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0