Vete diet

Igår så började jag med Vete Diet och jag ska försöka att äta det 3 gånger varje dag tills jag ska åka på kryssning den 24:e februari. Jag tycker att det är väldigt gott, så det går bra att äta. Det är ungefär som gröt. Jag blandar veteflingorna med lättmjölk och en tesked socker, sen värmer jag det i micron. Jag tycker att det är jättegott och det är mycket godare än att dricka en massa kalla drycker. Jag vill inte äta nåt kallt nu när det är så kallt ute, så det är perfekt att äta det här. Jag vet att mamma åt Vete Diet när jag var yngre och jag vet att jag smakade av det då och tyckte att det var gott. Det var därför som jag fick idéen att testa det nu och jag tyckte fortfarande att det är gott. Det smakar typ som välling, men är som gröt i konsistensen. Jag hoppas att jag kommer att gå ner i vikt under dom här två veckorna som jag äter det. Efter det blir det att att äta vanlig och nyttig mat i fortsättningen så jag lyckas att gå ner 10-12kg innan sommaren. Jag vill kunna gå i bikini i sommaren... =) Jag har inte haft bikini på mig sen jag var ett barn, för jag har inte haft kropp för det. Jag har nästan alltid varit lite rund om magen även om jag har varit rätt så smal i övrigt när jag var i yngre tonåren och ännu yngre.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0