Hemma...

Nu har jag nyss kommit hem från min bror. Satt där i några timmar med min bror Martin, Lizzie och Chrille. Vi spelade arenan på våra datorer och snacka och så. Jag har inte gjort så värst mycket under dagen i övrigt. Jag gick upp vid kl.11 nån gång och sen har jag mest suttit vid datorn. Hämtade ut min bärbara dator plus min nya mobil. Vid kl.16 tiden så drog jag, Lizzie och Chrille hem till Martin.

Imorgon blir det att jobba 7-16, jag känner inte för att jobba imorgon. Men jag måste ju, jag är i alla fall ledig på onsdag och torsdag. Tog semester på onsdag för att kunna åka på The Baseballs. Jag får se vad jag hittar på imorgon efter jobbet, kanske blir att dra till Martin en sväng igen. Det beror på hur pigg jag är imorgon efter jobbet, kommer antagligen inte kunna sova så mycket inatt. Det är typ ingen idé för mig att gå och lägga mig på ett tag för jag kommer inte kunna sova i alla fall. Jag är för pigg för det... suck...

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0