Jag är bara bäst...

Nu har jag inte druckit alkohol på 3 veckor och jag kommer inte att dricka någon alkohol på yttligare 3 veckor. Jag hade bestämt att jag skulle dricka alkohol igen när jag ska på kryssning onsdagen den 24e februari och det är om cirka 5 veckor. Men jag bryter nog den vita perioden tidigare och dricker lite lördagen den 13e februari. Men jag vet inte än hur det blir, jag kanske håller mig till det jag har bestämt sen tidigare. Men jag är sugen på att dricka den 13e februari för det händer lite roliga grejer då. Det beror ju på om jag kan och får följa med, jag vet ju inte riktigt hur det blir än.

Jag har varit riktigt duktig den senaste tiden. Jag har inte druckit alkohol på 3 veckor, inte druckit läsk eller ätit godis/snacks på två veckor. Jag har druckit ett glas julmust plus ätit lite popcorn dom senaste 2 veckorna, men det är så lite så det räknas inte. Jag har mest druckit vatten, ätit frukt och ätit mat på regelbunda tider.

Jag får väl hoppas att det ger resultat. Förra veckan gick jag ner 3 kilo, men den är veckan tror jag att det står still. Men då kanske jag går ner nåt kilo nästa vecka.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0