Jobbhelgen är över...

Nu så har jag jobbat färdigt för den här helgen. Nu är det bara nästa helg kvar att jobba, sen är jag ledig två helger på raken. Det ska bli skönt... =)

Jag slutade jobbet kl.16 och efter det så drog jag till Zinkgruvan och hämtade min bror Martin. Vi åkte till Willys och handlade lite mat. Vi käkade på Max först innan vi handlade eftersom vi var hungriga. Första gången jag drack cola på 2 veckor... snacka om att jag är duktig... =) Det kanske blir att jag dricker cola på onsdag när jag är i Stockholm, måste ju unna sig något ibland. Men det blir nog inte att dricka någon alkohol då. Men sen så blir det inte att dricka cola på ett bra tag.

Jag har fastnat för Gladiator 2 på arenan.com... Det är Martins fel för han fick mig att börja spela det... haha. Martin, Lizzie och Chrille sitter jämt och spelar det och då blev det att jag började spela också. Så nu blir det att jag sitter och datanördar det när jag har tid... haha.

Imorgon blir det väl att dra till Martin och umgås lite. Får hoppas att min bärbara dator har kommit, så jag kan spela lite på den när jag är hos honom. Kommer den inte imorgon, så kommer den på tisdag antagligen. Jag ska i alla fall hämta ut min nya mobil imorgon.


Så här ser datorn ut som jag har beställt...



Och så här ser mobilen ut som jag ska hämta imorgon... =)


Det ska bli riktigt gött att vara ledig imorgon... =)

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0