Lördag idag då


Bild från Nyårsafton 2009

Nu så har jag jobbat 7-12 och jag ska iväg & jobba 16-21 sen. Just nu är jag hemma och tar det lugnt en liten stund. Det blir nog mest att jag sitter vid datorn nu och så ska jag väl ta och äta nåt också.

Jag har köpt nya mobil plus att jag har köpt en rosa bärbar dator. Det blir nog att hämta ut dom på måndag. Mobilen har redan kommit, men datorn kommer nog på måndag skulle jag tro eftersom dom redan har skickat den. Mobilen är också rosa... jag är helt rosa-fixerad... haha.


Jag med rosa hår... =)

Jag kanske skulle ta och färga håret rosa igen... haha. Det skulle vara rätt så kul att ha rosa hår igen... =)

Puss och kjam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0