Städat hos min bror...

Igår var jag och Lizzie hemma hos min bror och städade. Jag har nyckel hem till honom, så han visste inte om att jag och Lizzie var hemma och städade hos honom. Han jobbade 6-18 igår och vi städade mellan kl.11-16. Vi städade badrummet, hallen, köket och vardagsrummet. Vi hann inte med att städa sovrummet och gästrummet. Men vi var riktigt duktiga och det blev jättefint. Han blev chockad när han kom hem, han trodde att nån hade gjort inbrott för det var så tomt när han kom in i lägenheten. Jag bjöd Lizzie på mat från kiosken igår eftersom hon var med och hjälpte mig att få i ordning hos honom. Det såg ut som ett bombnedslag och nu ser det jättefint och rent ut.


Det är här en bild från början av förra månaden och det såg typ ut så
här innan vi städade.


Och så här såg det ut efteråt, så det är så rent och fint... =)


Det blev rent och fint i köket också. Innan stod det disk överallt och
det var matrester på hela spisen...

Efter vi hade städat så åkte jag, Lizzie och Chrille hem till mig i Askersund. Efter liten stund så kom Tomas. Vi glodde på Ace Ventura och sen drog vi till Zinkgruvan. Vi åkte hem till pappa och umgicks med honom och Åsa. Jag skjutsade hem Lizzie och Chrille efter några timmar. När jag kom tillbaka till pappa, så mådde inte Åsa så prima. Hon hade druckit en hel del vin, så hon var lite full och sprang och spydde ett par gånger. Sen så kom Abris och Carro. Jag och Tomas var bara kvar där en liten stund till för det var inte så kul efter tag för Åsa var så full så hon låg och sov. Dessutom så mådde jag inte så bra av att dom rökte inne, jag började få ont i huvudet och var jävligt trött. Så jag och Tomas åkte hem till mig. Vi glodde på tv en stund och sen gick vi och la oss. Tomas drog för en liten stund sen. Så nu sitter jag här för mig själv och funderar på vad jag ska hitta på. Det blir väl rätt så lungt idag. Jag har inte sovit så bra inatt, så jag är rätt så trött. Jag har alltid svårt att sova ihop med någon, men det är väl för att jag inte är van vid det. Jag är van vid att sova för mig själv.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0