What's wrong with me?

Jag har träffat en jättetrevlig och underbar kille som ser bra ut och som det kanske kan bli något med. Men vad gör jag, jo jag sitter och tänker på någon annan som jag vet inte ens vill ha mig. Varför vill jag ha det jag inte kan få? Varför kan jag inte vara glad och vilja ha det som jag kan få som säkert är bättre? Den jag tänker på är egentligen inte mycket att sätta upp i granen, men ändå är det något med honom som får mig att falla. Jag vet att han inte är intresserad av mig och jag vill inte ha honom egentligen. Men det är något med honom som drar mig åt hans håll. Jag fattar inte vad det är för fel på mig??? Han är en skitstövel och inget att ha, men det är väl dom man faller för tyvärr.

Dessutom har jag gjort en del dumma saker den senaste månaden. Jag har hållt på med både den ena och den andra. Jag som hade slutat att "slampa" runt, så går jag lite tillbaka till gamla mönster. Det sjuka är att jag hade inte haft sex på flera månader och sen har jag sex med flera stycken under en väldigt kort period. Samtidigt som jag träffar en helt underbar kille som aldrig skulle vara otrogen mot mig eller nåt sånt. Och jag håller på med både den ena och den andra, det känns inte så jävla toppen. Men men vi är ju inte tillsammans än så länge och jag vet inte än om vi kommer att bli det heller. Jag blir aldrig riktigt nöjd och tröttnar snabbt på en del människor. Jag tänker alltid att gräset är grönare på andra sidan... suck.

Puss och på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0