All alone

Jag har de senaste månaderna känt mig så ensam. Det är knappt aldrig någon som vill eller kan umgås med mig längre. Jag har knappt några vänner kvar. En del har jag själv valt att inte ha nån kontakt med längre på grund av att jag inte litar på dom och jämt blir sviken av dom. En del har jag tappat kontakten med av olika anledningar. Jag har några få vänner kvar och det känns som dom aldrig har tid att umgås med mig. Jag jobbar väldigt mycket, så jag har inte så många tillfällen som jag kan umgås med folk. Dom tillfällen jag har tid att umgås med folk så sitter jag för det mesta för mig själv och glor för att ingen vill eller har tid att umgås med mig. Jag är så jävla trött på att sitta hemma för mig själv.

Jag måste hitta lite nya vänner som har tid för mig. Det verkar inte som om jag är speciellt viktig för dom flesta eftersom dom alltid har viktigare saker för sig. Jag har alltid tid för mina vänner när jag inte jobbar. Men jag känner att folk hör bara av sig till mig när jag jobbar och inte har tid att umgås. Jag kan ju inte skita i jobbet för att umgås med folk.

Shit happens when you party naked...

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0