All I have to do is dream...

Snacka om att jag drömmer mycket om nätterna. Först så drömde jag om en kille som är läcker och som jag hoppas att jag träffar i sommar. Sen så drömde jag om en annan kille och jag drömde om att ingen ville att jag skulle vara med honom. Jag drömde att jag var på nån resa ihop med vänner och bekanta. Han kom dit och ville att jag skulle följa med honom. Jag drömde om att han körde onykter och var allmänt packad. Efter en stund så körde jag för jag kom på att jag var nykter och kunde köra. Drömmen var så himla skum samtidigt som den sa en hel del om en massa jävla skit.

En lite lustig sak är att jag drömmer en hel del saker som sedan inträffar flera år senare. Plus att jag drömmer väldigt mycket om folk som jag känner. Jag har flera gånger drömt om någon jag inte har träffat på länge och sen träffar jag på dom några dagar senare. Jag tycker att det är lite skrämmande...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt. Men det märks vad som känns bäst i slutändan. Tankarna snurrar runt flera varv, men jag tänker göra det som känns bäst för mig och inte det känns bäst för alla andra. Det är ju så alla andra gör i denna värld, dom tänker bara på sig själva och det tänker jag också göra. 

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0