Badat i sjön

Precis som igår så jobbade jag delad tur idag. Så jag har inte gjort allt för mycket idag förutom att jobba. Men jag lyckades ta första doppet idag efter jag slutat jobba kl.21. Jag åkte till Zinkgruvan och badade i Viksjön. Eller bada och bada, jag hoppade i och gick upp lika fort igen. Det var inte direkt nån värme i vattnet, det var jävligt kallt. Men efter att jag hade gått upp, så gick jag runt lite i vattnet precis vid stranden och då kändes det rätt skönt efter en stund. Men det kanske var att benen domnade bort eller nåt... haha.

Puss & Snusk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:40:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0