Bunch of crap...

Jag skulle egentligen ha åkt på Annas student i Kumla nu. Men jag känner inte för det längre och jag har ingen lust att åka dit själv heller. Jag tycker att det är så tråkigt med studenten, dom borde göra den lite roligare. Den är så jävla gammal ocjh förlegad. Jag tycker att mössorna borde ha skrotats för längre sen, dom är så fula och tråkiga. Det skulle vara roligare med cowboyhattar eller nåt... haha. Dessutom tycker jag det är trist att alla tjejer ska ha vit och alla killar ska ha kostym. Det är så fult och gammaldags...

Jag tyckte ju inte ens om min egen student, jag tyckte det var tråkigt och sög multipung. Jag hade helst viljat skippat den, men jag var ju illa tvungen att gå på skiten. Då var det roligare på Martins student, men det var nog för det gick lite roligare folk i hans klass än det gjorde i min.

Nu ska jag nog ta och äta lite frukost. Sen får jag se vad jag hittar på för nåt. Händer väl inte allt för mycket just nu.

Är så jävla trött på folk som säger att dom ska höra av sig och att vi ska hitta på nåt och bla bla bla. Men sen så gör dom aldrig det... suck.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0