Do you know this about me?


Visste du att..

att jag vill ha - En Cheva belair 57:a

att jag lyssnar mest på -  Rockabilly, Dansband, Country...

att jag pratar - Väldigt mycket, speciellt när jag är onykter...

att jag inte gillar - Clowner

att min första riktiga kyss - Var fin... =)

att jag avskyr när folk snackar - sport och religion

att kärlek är - underligt

att jag gillar att - Festa

att jag alltid kommer att - vara lite special edition

att jag är hemligt förälskad i - Ingen, folk vet nog redan vem jag gillar... =P


att i kväll ska jag - jobba



Har du:

Någon som förstår dig? Nej, jag tror inte det.

Någon som du saknar? Ja...

Någon som du hatar? Nja, inte just nu.

Vem kramade dig senast? Ronny

Vem pussade dig senast?  Ronny

Vem ringde dig senast? Pappa

Vem ringde du senast? Martin

Vem var hemma hos dig senast?  Lotta

Vem var du hemma hos senast? Henka

Har du några kärleksproblem? Ja, massor, men det har jag ju alltid... haha

Har du pratat med någon idag? Nej

Har du gråtit idag? Nej

Har du skrattat idag? Ja, jag har skrattat lite för mig själv när jag sitter här vid datorn.



Jag:

Är singel? Ja, men kanske inte så länge till...

Svär ofta? Ja, hela tiden... haha

Sjunger i duschen? Nej, jag tror inte det.

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja, absolut

Skrattar åt dina egna skämt? Ja... haha

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Absolut, men inte vad som helst...



Har du:
 

piercingar? Yes

Syskon? Ja, en bror 

Jobb? Ja, på ett äldreboende

För många vänner? Nej

Rymt hemifrån? Ja

färgat håret? Ja, många gånger...



Vem/vilka:

Slog du senast? Vet inte...

Fick du sms från senast? Ronny

Pratade du med senast? Mina arbetskamrater igår kväll

Skulle du kunna göra allt för? Min familj

Var du med/träffade du senast av det motsatta könet? Några gubbar på jobbet

Vet mest om dig? Lizzie & Martin tror jag



Allmänt:

Har du pussat en groda? Nej

Kan du hjula? Nej

Biter du på naglarna? Nej

Är du EMO? No

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa jänkare, ha värsta festen etc.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja

Har du sjungit inför publik? Ja, många gånger

Följer du mode? 
Nej

Är du hungrig? No, jag åt nyss frukost

Är du blyg? Ibland, var blygare när jag var yngre

Sov du tillsammans med senast? Ronny

Bra självförtroende? Yes

Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja

Varit kär? Ja, många gånger, men det var ett tag sen sist

Gjort något olagligt? Ja

Somnat i skolan? Nej

Brutit ett ben? Nej

Tappat bort mig i min hemstad? Nej

Sett en fallande stjärna och önskat? Har säkert hänt nån gång

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja, så många gånger

Smugit ut utan lov? Ja

En hemlighet som ingen annan vet? Ja, men andras hemligheter. Jag har inte så många egna hemligheter, jag är väldig öppen av mig.

Sovit en hel dag? Ja, när jag har varit sjuk

Somnat gråtande? Det har hänt många gånger, när jag har blivit sårad

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja... haha

Blivit generad inför folk? Ja.

Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja,

Ätit musslor? Ja

Varit på en festival?  Ja

Blivit kallad player? Nja, kanske

Färgat ditt hår svart? Yes



Vad:
 

Längtar du till mest just nu? Semester...

Ska du göra i helgen? Jobba

Har du för kläder på dig? Underkläder, linne, mjukisbyxor och luvtröja

Gjorde du igår? Jobba

Ska du göra i sommar? Jag ska festa en hel del... haha. Det jag vet nu är att jag ska på Power Meet i Västerås.

Åt du senast? Gröt

Har du för mobil? Nokia

Vad köpte du senast? Mat

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Vet inte



Vet du?

att i morgon kommer jag - Förhoppningsvis att bada för första gången i år

att jag hoppas - på kärlek... =P

att sist jag grät var - Ingen aning, det var ett tag sen...

att min mobiltelefon är - rosa

att när jag vaknar på morgonen - så gosar jag med mina katter

att innan jag går och lägger mig - så sköljer jag munnen med Listerine

att idag har jag - Tvättat kläder

att jag just nu tänker på - En snygg karl... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0