Fredag

Igår så åkte jag hem till Martin på eftermiddagen. Jag diskade och städade lite hos honom. Sen så lagade jag tacopaj åt oss, det blev väldigt gott om jag får säga det själv... =) Erik kom efter en liten stund och då började Martin & Erik dricka. Jag var nykter, så jag körde lite på dom. Vi åkte in en sväng till Askersund och hälsade på Olle. Vi var där några timmar, sen åkte vi tillbaka till gruvan och fick några till med oss dit. Vi drog hem till Henka en sväng och var där några timmar. Det lustiga är att Henka & en hel del andra plus våra gäster i bilen drog in till Askersund eller nåt efter vi bara varit där en liten stund. Det var fortfarande några personer kvar där, så det blev ju inte helt dött. Men för min del spelade det inte så stor roll att dom drog eftersom jag var nykter och inte festade nåt. Jag och Martin drog hem till honom efter tag. Vi käkade lite tacopaj och sen drog jag hem & sov.

När jag hade åkt ifrån Zinkgruvan igår, så fick jag flera telefonsamtal. Först från en person som ville att jag skulle komma hem till honom. Sen från en annan person som var pissfull när jag träffade honom hos Henka.

Ifall Martin ska dricka idag med, så kanske jag också dricker. Jag känner mig lite sugen på att dricka nån cider eller två. Men men jag vet inte hur jag ska göra än. Jag kanske fortsätter att vara nykterist idag med, time will tell the tale.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0