I min egen ensamhet

Nu sitter jag här i min egen ensamhet igen... geeee. Jag har knappt varit själv på hela dagen. Eller jag var själv på förmiddagen när jag åt frukost och sen lunch. Sen umgicks jag med Anna. Vi var till Vretstorp och badade. Efter det var vi till Örebro och hämtade Gustav när han slutade jobba.

Sen så har jag praktiskt taget umgåtts med Jenny och Sosso hela tiden. Vi har druckit lite grann och dom gick för bara en liten stund sen. Så nu sitter jag är och glor i min egen ensamhet. Men men det blir väl att jag ska sova snart. Jag ska jobba imorgon, men jag börjar inte förens kl.14.

Jag har skickat inbjudningar till folk att dom ska komma på fest hos mig på Midsommar. Men det är inte riktigt säkert att det blir nån fest hos mig överhuvudtaget. Fast det är ju typ knappt någon som har svarat att dom tänker komma, så det är nog ingen som bryr sig om det inte blir nåt. Jag kanske ska ut och åka med lite folk.
Men vi måste hitta en chafför först och helst en rolig bil på köpet. Vi får väl se hur det blir på Midsommar om det blir nåt åka av. Eller om det blir att jag sitter i min egen ensamhet och möglar bort.

Om det inte är någon som vill umgås med mig på Midsommar, så får jag väl sitta och tycka synd om mig själv. Det är väl inte mer med det. Det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt. Men som det ser ut just nu, så blir det väl att sitta hemma och festa. Jag tvivlar på att vi hittar nån idiot som kör på Midsommarafton. Alla jävlar vill ju för faaan dricka. Jag tänker dricka på Midsommarafton vare sig jag sitter själv eller med hela världen.

Jag tvivlar jävligt starkt på att vi hittar någon som vill köra, så det pekar ju väldigt mycket åt att sitta hemma & glo i dagens läge. Men men saker har ändrat sig förr.

Om det är någon som läser det här som vill köra, så är det bara att höra av sig. Du får bra betalt för faaan.

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0