Jag är så duktig... yeah...

Jag tycker att både igår och idag så har det varit lugna & softa dagar på jobbet. Det har inte varit så stressigt och allt har flytit på bra.

Jag har jobbat 8-16 idag och direkt efter jobbet gick jag iväg & hämtade ut paket. När jag kom hem så diskade jag, dammsugade + moppade golven och bäddat rent i sängen. Så jag har varit riktigt nyttig och duktigt idag. Men nu så sitter jag framför tv:n och tar det lugnt. Har precis käkat lite och nu blir det bara att ta det lugnt tills jag ska sova tror jag. Händer väl inte så mycket just nu skulle jag tro.

Den här veckan är det nästan bara jobb som gäller, jag jobbar alla dagar utom fredag. Jag jobbar cirka 52 timmar den här veckan, men nästa vecka jobbar jag bara 18,5 timmar. Jag jobbar bara den här och nästa vecka, sen har jag semester i 3 veckor. Det ska bli så jävla gött... =)

Jag undrar vad jag ska göra på Midsommarafton??? Jag skulle vilja dricka, men jag har en känsla av att jag inte kommer hitta några att dricka med. Dessutom vet jag inte riktigt vart jag ska dricka, om jag ska vara hemma eller om jag ska försöka hitta nån annan som har fest eller nåt. Jag har i alla fall ingen lust att åka till "fjortis-träffen" (Harge) som är varje Midsommar. Det känns rätt så meningslöst, då har jag hellre fest hemma hos mig i såna fall. Men det blir ingen mega fest, bara en liten fest med några stycken. Men det värsta är att jag inte har en enda person att festa med just nu. Så jag måste kolla runt lite om det är några mer som ska festa.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0