Love???

Jag vet inte hur jag ska göra just nu. Jag vet inte om jag ska hoppa in med huvudet före och antagligen slå mig hårt. Eller om jag ska skita i det helt och hållet. Som det är just nu, så tar jag det lugnt och försiktigt. Jag vågar inte känna efter vad jag känner riktigt än. Jag var dödskär för flera år sedan, men nu vet jag inte vad jag känner eller vad jag ska känna. Jag vet inte om jag kan lita på honom för femöre, jag har ingen lust att bli sårad som faaan. Det blev jag förra vändan och jag tänker inte ta en massa skit & så just nu. Men jag är ju en helt annan person nu än vad jag var då. Jag är inte lika blyg längre och jag är mer öppen & social. Då tog det evigheter för mig att gå vidare och komma över nån. Men nu så går jag vidare nästan på en gång när nån har gjort slut med mig eller sårat mig. Jag tycker att livet är för kort för att sitta och gräva ner sig för att nåt svin har varit dum.

Han skrev att han är kär i mig, men jag tvivlar starkt på det. Han känner mig ju knappt, men men det märks vad som händer. Jag tänker inte hoppas nåt än så länge, för jag tror att allt kommer att skita sig i slutändan som det alltid gör. Shit happens when you party naked... hehe. Det finns så många saker som gör att jag borde skita i honom. Pappa gillar honom inte, han är typ alkolist, han är mycket äldre etc etc etc. Jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker och tänker. Det enda jag bryr mig om är mig själv och hur jag mår av alltihopa. Mår jag bra, så blir det toppen. Men mår jag skit, så tänker inte jag vara med längre.

Just nu känns det som om allting är upp och ner. Jag vet varken ut eller in. Vill jag eller vill jag inte? Glad eller ledsen? Jag vill att folk ska vara ärliga mot mig och jag vet inte om han är ärlig av sig. Han är så hemlig av sig på nåt sätt. Jag är väldigt ärlig av mig och är han inte ärlig mot mig, så blir det synd om honom. Jag pallar inte med en massa lögner och falskheter.

Jag tänker i alla fall inte bestämma mig för någonting förens efter Power Meet. Under Power Meet tänker jag leva singelliv vare sig han gillar det eller ej. Om det inte händer nåt väldigt chockerande innan dess. Jag vill vara lite singel under sommaren, det är då det är som roligast att vara singel. Är jag tillsammans med någon och verkligen älskar honom, så är jag trogen till 100%. Men jag är just nu singel, så jag får göra vad jag vill och tro inget annat. Jag hade inte tänkt vara otrogen mot någon i sommar, just nu är jag verkligen singel så jag får strula runt om jag vill.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0