Många kallar mig slampa, jag kallar det erfarenhet...

Jag fattar inte varför tjejer blir kallade för slampa, hora etc när dom har haft sex med många, medan killar blir behandlade som kungar om dom har haft sex med många. Jag är en sån person som inte skäms för att jag har haft sex med en hel del, jag är väldigt öppen om det. Jag bryr mig inte om vem som vet om det och jag ljuger aldrig om hur många jag har haft sex med. Däremot har jag råkat sagt fel siffra den senaste tiden eftersom har glömt bort att räkna med dom senaste. Jag räknade häromdan hur många jag har haft sex med och tydligen har jag haft sex med cirka 3-4 st mer än vad jag har sagt till folk den senaste tiden.

Det finns egentligen bara en anledning varför jag har haft sex med så många och det är att jag har varit singel nästan hela tiden. Jag har inte haft några längre förhållanden, jag har bara haft flera kortare förhållanden. Det är inte så konstigt att jag har haft sex med fler än vad en del har haft. En hel del av dom har ju haft flera år långa förhållanden och är man trogen, så blir det ju inte att man har sex med så många när man har långa förhållanden. Jag vill inte leva i celibat bara för att jag är singel. Men jag är inte sån person som har sex med vem som helst. Jag väljer oftast mina offer väl. Det är bara ett par stycken som jag ångrar. Jag vet exakt vilka jag har haft sex med, jag har aldrig haft sex med någon som jag inte vet vad han heter och jag har träffat personen åtminstone en gång förut.

Jag skulle vilja ha ett förhållande istället för att ha en massa one night stands. Men jag träffar alltid fel personer... tyvärr. Antingen så gillar någon mig, men jag gillar inte honom eller så gillar jag honom, men han gillar inte mig. Dom killar som jag vill ha vill aldrig ha mig. Eller så träffar jag någon som gillar mig och jag gillar honom, men det funkar i alla fall av olika anledningar.

Vissa som jag har haft sex med har jag hoppats att det skulle kunna bli nåt mer, men det blir aldrig det. Jag tror att det är som så att folk inte står ut med mig, jag är för påfrestande... haha. Det är ingen som orkar med mig nån längre tid... =P Nä, jag tror mer att dom flesta killar är omogna och aldrig vågar satsa på nåt. Eller så tycker dom om att vara singlar. Jag tycker att det är rätt så skönt att vara singel, men det skulle vara kul att vara i ett förhållande också.

Jag står för den jag är och kan inte folk acceptera det, så kan dom dra åt helvete.

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0