Marieberg etc

Idag har jag och Lotta varit till Marieberg en sväng. Jag har handlat lite alkohol till nästa helg plus att jag har köpt lite nya jeans. Jag kan ju inte ha mina andra jeans, dom har blivit för stora. Sen så köpte jag födelsedagspresent åt Lizzie som fyller på söndag. Jeansen var jävligt billiga, dom kostade 100 kr/st. Det är ingen idé att jag köper dyra kläder för jag ska gå ner mer i vikt, så jag kan ju inte ha kläder så länge. Jag växer ju ur kläderna på en gång... =)

När vi kom tillbaka till Askersund så käkade vi lite kebab på Italia plus att jag köpte en klänning på torget. Jag kom hem för bara en liten stund sen, jag har diskat och testat kläder. Nu blir det väl att ringa lite samtal, sen får jag se vad som sker ikväll. Jag ska väl låna ut blazern en stund sen, så pappa och Carina får fram husvagnen som vi ska ha till Power Meet.

Jag vill hitta på nåt kul ikväll, men som det ser ut just nu så händer det inte så mycket. Jag ska upp tidigt imorgon och jobba, så det blir inte att dricka ikväll. Men det kanske blir att titta på andra som dricker eller nåt... haha.

Jag är så duktigt, jag har gått ner 18 kg sen i augusti plus att jag slutade snusa för 2 veckor sen. Saker och ting blir bara bättre och bättre. Jag har blivit smalare, snyggare och nyttigare... haha. Men jag kommer ju synda en del i sommar, det blir nog nån drink eller cider lite då och då... =)

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0