Min dag idag då

Jag är rätt så trött just nu, kom hem från jobbet för en liten stund sen. Jag gick upp tidigt idag fast att jag jobbade kväll för att jag och Anna var iväg på förmiddagen till Willys. Det var skönt att komma utanför Askersund en liten stund.

Sen så har jag jobbat ikväll och det har gått väldigt bra. Har fått en ny arbetskamrat som är hur trevlig och go som helst. Det var kul att jobba ihop med henne.

När jag kom hem så gick jag direkt till tvättstugan och slängde in mina arbetskläder i tvättmaskin. Jag skulle ha tvättat dom när jag hade tvätt tid förra veckan, men det glömde jag. Så nu var jag tvungen att tvätta dom så det blir gjort. Jag tvättar nu fast att jag egentligen inte får, vi får inte tvätta efter kl.21. Men men jag måste faaan ha rena kläder på jobbet och jag har ingen lust att tvätta i helgen. Det räcker med att jag skulle behöva städa. Men jag vet inte om jag kommer att ta itu med det. Får se om jag orkar imorgon eller senare under helgen.

Jag vet inte riktigt än vad jag ska hitta på i helgen. Jag kanske ska vara chafför åt min bror, men det vet jag inte hur det blir med. Plus att jag kanske ska umgås med några vänner som jag inte har umgåtts med på länge.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0