Party all night long.... or not

Jag har inte så mycket intressant att skriva just nu. Det har liksom inte hänt nåt och jag har inget speciellt annat att berätta eller så. Men men jag tänkte att jag skulle försöka att skriva i bloggen varje dag fast att jag inte har ett piss att skriva bara för att...

Jag har jobbat kväll idag och det ska jag göra imorgon med. På fredag är jag ledig och då ska jag antagligen "leka" med Jenny. Jag har tvätt tid tidigt på morgonen imorgon, det känns inte så rockigt. Men jag vill ju ha rena kläder, så det är ju bäst att tvätta då.

Jag har tänkt att festa på midsommarafton, men jag vet inte om jag kommer hitta så mycket folk att festa med. Jag tänkte att jag kunde ha fest hemma hos mig om vi är cirka 5-15 pers eller så. Får väl se hur det blir. Jag har skickat ut lite inbjudningar till folk på Facebook för att se hur många som nappar på att vara hemma hos mig och festa. Det verkar ju inte hända så mycket annat på midsommarafton. Vill man ha fest, så får man fixa den själv... det bara är så. Jag tänker i alla fall festa och ha kul. Jag måste ju fira att jag går på semester... =)

Puss i ljumsken... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0