Party party

Jag som skulle ha varit nykter och städad i helgen, men men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag drack lite igår med några vänner. Det var trevligt, men faaan va full jag var... haha.

Innan jag drack igår så umgicks jag lite med Lizzie, Chrille och Martin. Vi käkade pizza ihop och sen drack jag med några andra på kvällen.

Det var kul igår fast att vi inte var så många som festade, men det kan vara kul även fast man inte är så många. Det beror ju helt på vilka man umgås med.

Jag är lite förvirrad just nu. Samtidigt som jag är glad, så är jag ledsen. Jag vet inte riktigt vart allt kommer att leda nånstans, men men allt ordnar sig på ett eller annat sätt. Man går ju inte under för att det är en liten bula i vägen.

Idag har jag bara legat på soffan och glott på tv. Jag har inte mått dåligt idag, men jag har varit så extremt trött. Men det är inte så konstigt när vi gick och la oss tidigt på morgonen.

Imorgon så är det dags att jobba igen, det känns inte så lockande. Men det blir skönt att komma igång med den här veckan för jag jobbar bara 2 veckor till och sen har jag semester. Snacka om att det ska bli jävligt gött.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0