Snacka om boring

Jag tycker lite synd om Calmer... haha. Jag fick reda på idag att han åkte till Motala för att få sig nåt, men han fick inget. Så jag funderar faktiskt på att vara snäll mot honom, han behöver nog inte betala mig mer än 300 kr för att jag tycker synd om honom... hehe.

Jag har varit ledig idag och jag har typ inte gjort ett skit. Jag var iväg och hämtade ut några paket förrut. Så nu har jag lite nya sommarkläder. Annars så har jag bara suttit och glott på tv.

Det är ju aldrig någon som har tid eller lust att hitta på nåt. Jag börjar tycka att det är riktigt jävla trist att sitta i min egen ensamhet och mögla. Men men that's life, no one likes me and I can't do anything about it. Gillar inte folk mig, så är det deras jävla fucking problem. Jag är hellre hatad för den jag är än älskad för nån jag inte är.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0