Trött, trött, trött

Igår efter jobbet umgicks jag lite med Anna, Calmer och Gustav. Dom satt hemma hos Calmer & drack. Sen kom Anton och Kumm & var med i vårat gäng. Det kom några muppar som nästan var på väg att dricka parfym som dom hade snott i nån sommarstuga... haha. Sen åkte vi upp till klubben där Annas bror och några till satt & drack. Fy faaan va trött jag var efter vi bara varit där en liten stund, så jag åkte hem & skulle sova. Men så ringde Calmer och ville att jag skulle skjutsa honom till Motala till nån tjej. Så jag skulle få 3000:- för att skjutsa honom, men hans bankkort gick sönder. Jag misstänker att han tog sönder det med flit för att slippa betala. Men på vägen till Motala så pratade jag med tjejen han skulle träffa och hon prutade ner priset till 1500:- och får jag inte dom pengarna då jävlar blir jag arg. För jag vill inte åka till Motala, jag ville sova igår. Jag kom hem vid kl.3.45 inatt, så jag känner mig jävligt seg just nu.

Det blir iväg och jobba om ca 2 timmar. Jag jobbar 7-16 imorgon, sen är jag ledig på tisdag. Sen jobbar jag bara kväll onsdag & torsdag. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag, det ska bli riktigt gött.

Puss & Snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0