Yeah yeah yeah...

Jag drack lite grann igår med några vänner. Vi var i Hammar, det var inte så jätteroligt. Men det hade varit roligare ifall jag hade kunnat slappna av och kunde ha varit där en liten längre stund. Men jag var ju tvungen att ta det lugnt eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag.

Det har gått väldigt smidigt att jobba idag fast att jag drack lite igår plus att jag inte har sovit så jättemycket. Jag har jobbat 8-13 och jag ska iväg & jobba 16-21. Jag jobbar likadant imorgon, sen är jag ledig på måndag.

Jag känner att allt suger just nu, fast att det är rätt så bra för tillfället. Jag har snart semester och jag tror att jag är kär. Det värsta är att jag är kär i helt fel person, men men shit happens. Jag har ingen aning vart jag har honom nånstans och om han verkligen gillar mig eller ej. Jag har så svårt att lita på folk eftersom folk hela tiden sviker en. Dessutom känns det som om jag är nåt jävla andrahands val och jag vill inte vara det. Jag vill vara förstahands valet, annars kan det kvitta. Det funkar inte om han inte verkligen vill ha mig för den jag är.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0