Det var länge sen jag skrev...

Det var ett bra tag sen som jag skrev i bloggen senaste, men jag har haft så mycket för mig att jag inte haft tid eller ork.

Den 24-25:e februari (onsdag-torsdag) var jag på kryssningen med några av mina vänner och det var grymt kul. Vi skrattade en massa under hela resans gång... haha. Det måste vi ta och göra om nån gång. Sen så var jag på fest i Hällabrottet på motorklubben där den 27:e februari (lördag) och det var jättekul, men faaan va full jag var... hehe. I lördags var jag på Amanda Jenssen i Karlskoga och det var väldigt bra. Hon är mycket bättre live än vad hon är på skiva. Många av hennes låtar suger när man lyssnar på dom på skiva, men live lät dom jättebra. Och nej, jag var inte full i lördags om ni tror det... haha. Jag var nykter och körde. Jag kan bara säga en sak att Jenny missade något, hon får skylla sig själv att hon inte följde med. Jag tror att hon hade haft skitkul om hon hade följt med, men hon ville hellre vara kvar i Askersund och mögla.

Just det jag var sjuk en vecka också, veckan efter sportlovet. Så då orkade jag inte ta itu med nånting, då låg jag bara hemma och sov. Så då blev det inte att jag satt vid datorn nånting. Var förkyld och hade dessutom ont i hela kroppen för jag halkade omkull typ 10 gånger eller nånting när jag var i Hällabrottet. Det var ju så jävla halt ute... suck.

Idag började jag på Norrberga. Det är skönt att ha första dagen avklarad på nya arbetsplatsen. Jag tror att det kommer att bli skitbra bara jag kommer in i det hela. Det tar ju ett par veckor innan man börjar känna sig hemma där.

Jag längtar till den 24:e april för då ska jag, Lotta, Alex.H, Alex.N och kanske Martin till Gislaved och se The Baseballs. Det ska bli så grymt kul... =)

Så är lät det ungefär när vi satt och pratade i hytten på kryssningen. Snacka om att vi skrattade... hahaha:
Anna: - Jag sprang ifrån invandraren för att jag inte var intresserad och han sprang efter & knackade på hyttdörren.
Lizzie: - Invandrare kanske är som lejonhanar och jagar honan fast hon inte vill ligga med honom.
Lotta: - Lejon har taggiga snoppar.
Anna (som måste ha suttit i sin egen värld): - Pratar vi om djur eller?
Allihopa: - Nej, vi pratar om invandrare, dom har taggiga snoppar... haha...

Puss & snusk på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0