Nykterist ett tag framöver

Jag ska vara nykter ett bra tag nu. Det blir nog inte att dricka någon alkohol förrens den 24e april när jag ska på The Baseballs. Efter det blir det att vara nykter en månad igen. Det blir bara att dricka 2 gånger innan sommaren har jag tänkt. Jag hoppas att jag kan hålla det, bara dricka en gång i april och bara dricka en gång i maj. Sen under sommaren blir det nog att dricka lite oftare, men det händer ju mycket mer då. Jag längtar till alla roliga saker som händer under sommaren... =) Förhoppningsvis har jag lyckats att gå ner till 60 kg innan Juni också, men lyckas jag inte att komma ända dit så hoppas jag i alla fall att jag väger under 65 kg. Jag borde i alla fall lyckas med målet att komma under 65 kg för det är bara cirka 3-5 kg dit. Jag måste verkligen kämpa nu och äta nyttigt & sen börja gå på många promenader när snön har försvunnit. Just nu är det så halt att gå ut, så jag har ingen lust att gå på promenader nu. Jag har ingen lust att halka omkull fler gånger.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0