Restless

Jag tänkte bara ta det lugnt och softa idag. Men jag känner mig så fruktansvärt rastlös just nu, jag måste vara igång nästan hela tiden för annars börjar jag klättra på väggarna. Det värsta är att jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag vill hitta på något. Jag vill umgås med någon, men det verkar inte vara någon som vill "leka" med mig idag. Så jag får väl ta och roa mig bäst faaan som helst på egen hand. Får försöka att hitta på något skojigt, får väl sitta och sjunga singstar för mig själv eller nåt sånt... haha. Nej, jag tror att jag får försöka att komma på något annat, men vad??? Jag får väl ta och klippa & klistra lite. Håller på och gör i ordning en pärm med alla recept som ligger och skräpar i lägenheten. Men jag är långt ifrån färdig med den... suck. Jag måste försöka att få i ordning på mina recept, så det är lättare att hitta dom när man ska tillaga nån god mat. Jag kan ju sätta mig ner och fixa med det en stund, men det är inte så roligt. Men det känns så bra när jag har blivit färdigt med det... =)

Puss & knull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0