Upp tidigt varje dag

Denna vecka blir det att gå upp tidigt varje dag. I måndags jobbade jag 7-16, i tisdags var jag och besiktade bilen tidigt på morgonen (gick upp strax efter kl.7), igår var det planeringsdag 8-16 & efter det jobbade jag till kl.21.30, idag har jag jobbat 7-16, imorgon jobbar jag 7.30-15, på lördag ska jag åka på Power marknad kl.6 och på söndag jobbar jag 7-12 & 16-21. Jag får inte sovmorgon förens på måndag för då jobbar jag 14-21. Jag tycker inte om att gå upp tidigt på morgonen, men denna vecka blir det att gå upp tidigt varje dag. Det blir lite lugnare nästa vecka för då är jag ledig skärtorsdagen och långfredagen. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig då.

Det blir att gå och lägga mig snart, så jag orkar upp och jobba imorgon. Efter jobbet imorgon ska jag och min bror iväg och handla lite. Det är verkligen fullt upp hela veckan.

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0