A long long time ago

Det var ett tag sen som jag skrev nu, men jag har knappt suttit vid datorn överhuvudtaget.

Det har väl inte hänt allt för mycket på senare tid, jag har mest jobbat eller varit hemma och tagit det lugnt.

På valborg var jag ute och cruisa runt med pappa & co, det var kul en liten stund. Men det blev lite långtråkigt efter ett tag eftersom det inte hände så mycket.

I onsdags var jag, Emelie och Elias & hälsade på Martin en sväng. En väldigt skäggig och långhårig Martin... haha.

Sen i torsdags så hjälpte jag Martin att städa hans lägenhet och så bjöd han på mat. Sen så hjälpte jag honom att raka av håret, så nu är han inte så långhårig längre plus att han rakade sig. Så kom Emelie och Elias förbi en sväng & hälsade på. Vi drog upp till pappa en sväng och hälsade på. Elias är helt besatt av bilar, så det var kul för honom att se alla bilar som står där uppe.

Jag var hemma hos Emelie, Fredrik och Elias igår. Det var trevligt och umgås med dom en stund.

Jag har jobbat hela helgen och hela förra helgen, så det har varit rätt så lugnt på senare tid.

För 2 veckor sen var jag på The Baseballs och det var sköj. Det blir att se dom igen i September, det ska bli roligt.

Snacka om att jag inte direkt skriver något intressant överhuvudtaget, men men jag har inte haft så mycket intressant för mig på senare tid... haha.

Jag är ledig nästa helg och det ska bli riktigt gött. Jag jobbar på fredagkväll, men sen så är jag ledig lördag, söndag och måndag.

Jag har haft en hel del att fundera på i helgen. Gamla känslor som ploppar upp och saker som jag inte har tänkt på väldigt länge. Saker och ting känns så skumt just nu. Jag är en helt annan person än vad jag var för väldigt länge sen. Förr var jag blyg, naiv och oskuldsfull, det är jag knappast längre. Jag kanske kan vara blyg ibland, men inte som jag var förr. Jag är mer social och har många vänner. Jag är knappast naiv och oskuldsfull nu för tiden, den tiden är förbi för länge sen. Jag har förändrats väldigt mycket under dom senaste åren. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka saker och ting. Jag tänker alldeles för mycket och det har jag alltid gjort. Jag analyserar sönder saker och ting. Får väl se vad som händer och sker. Jag är nyfiken på vad som kommer hända härnäst. Time will tell the tale...

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: carina

Du skall ha all heder åt att du är nog världens BÄSTA syster och Martin kan skratta sig lycklig över att ha dej som syster och kamrat. Det finns en film Cross roads och där har du förklaringen på alla dina känslor.



http://www.youtube.com/watch?v=OX15Y-iqHuw&feature=related



Hoppas du förstår vad jag menar. Kram

2010-05-10 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0