Festa loss...

Sverige gick inte vidare till finalen i Eurovision Song Contest och det är första gången som det händer. Men jag ska inte ens se finalen ikväll eftersom jag ska på Mariestads Cruisingen. Så för min del spelar det inte så roll att Sverige inte har chans att vinna för jag kommer inte se finalen när den är i alla fall. Jag får titta på den imorgon när jag är bakis och så.

Jag ska snart iväg till Skyllberg och fira mamma. Hon fyllde år i tisdags och det är morsdag imorgon.

Sen ikväll ska jag som sagt på Mariestads Cruisingen. Det ska bli grymt roligt, jag hoppas att det är skapligt väder ikväll. Det kan komma lite regn, men jag hoppas på att det mesta dels är uppehåll.

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0