Helgen som varit

I lördags så grillade vi och firade pappa som fyllde 52 år. Det var trevligt sen åkte pappa & co på cruising i Säffle. Så jag drog hem och tog det lugnt ett litet tag. Sen blev jag sugen på att dricka, så jag drack lite med några vänner. Vi åkte raggarbil, men den pajade ju typ innan vi hade kommit nånstans. Jag hade ändå en rätt så trevlig kväll. Det kunde ha varit värre. Igår så hämtade Anna mig i Zinkgruvan och så åkte vi & käkade mat.

Idag blir det att umgås med min lillebror, han behövde handla lite mat och sen skulle vi väl käka ihop.

Allt känns så himla skumt just nu. Saker som jag tänkte för cirka 10 år sen har på sätt och vis hänt. Det är riktigt jävla creepy på nåt sätt. Får väl se vad som händer och sker framöver. Jag känner mig bara kluven just nu. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, hoppfull eller misstänksam, lycklig eller olycklig.... suck. I got big problems... haha,

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0