Mariestads Cruisingen...

Jag var ju som sagt på Mariestads Cruisingen i lördags och det var jävligt sköj. Jag åkte en bil dit, åkte en annan bil när jag var där och åkte en helt annan bil hem. Snacka om roligt... haha. Jag var full och dum, men det är ju som vanligt när jag dricker... haha.

Jag hittade nåt annat än en lyktstolpe att tända på och det är ju positivt... =)

Jag tycker synd om Martin & Co som inte kom hem förrens på eftermiddagen igår. Dom hamnade i slagsmål och chaffören hamnade på sjukhus. Men dom kom ju hem till slut.

Igår var jag hemma hos Carina och åt mat. Sen på kvällen låg jag bara på soffan och glodde på tv. Plus att jag somnade till några gånger. Jag var så jävla trött. Jag hade ju typ inte sovit nåt, jag somnade nån gång vid kl.6 igår morse och sen vaknade jag vid kl.9. Jag kunde faaan inte somna om igen... suck. Så jag var allmänt trött och seg igår.

En viss person ringde mig 3 gånger igår. En gång på morgonen, en gång på dan och en gång på kvällen. Hmmm...

Idag har jag också varit ledig och jag har inte gjort ett piss. Jag har bara legat på soffan och glott på tv. Jag känner mig allmänt seg efter helgen. Men imorgon blir det att jobba igen, så då blir det ju att gå tillbaka till det normala livet.

Nu till helgen kommer jag att vara nykter och städad för jag ska jobba. Så det blir riktigt lugnt. Nästa helg så är jag ledig fredag-söndag och då får jag se vad jag hittar på. Om jag håller mig nykter eller om jag får för mig att festa. Det märks...

Puss & Snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0