Tankar som bara snurrar runt

Igår var jag hemma hos Martin en sväng efter jobbet. Jag var inte där så lång stund för jag var så trött efter att ha jobbat 4 dagar, men jag ska väl dit en sväng idag också. Lizzie och Chrille kom förbi en sväng hos Martin igår också. Jag ska hem till pappa och fixa med mina däck på bilen, så det blir att dra till Martin en sväng innan jag drar till pappa.

Mina känslor studsar upp och ner just nu. Samtidigt som jag fick tillbaka känslor som jag inte haft sen jag var tonåring, så känner jag att jag inte bryr mig. Mitt liv har förändras så mycket de senaste åren. Jag är nyfiken på vad som kommer att hända framöver. Jag längtar efter alla roliga saker som händer i sommar. Jag tänker på sånt som har hänt förr och jag funderar på vad som kommer att hända i framtiden. Jag ser väldigt mycket fram emot denna sommar. Det kommer att vara så himla kul i sommar. Allt kan hända... geeee...

Doften

Du är som en ljuv ros som doftar så gott
Jag känner din doft vart jag än går
Jag känner doften av dig när du är nära
Jag känner doften av dig när du är långt borta
Doften är som en skugga som förföljer mig
Denna doft är nog doften av kärlek
Kärlek som jag känner för dig

Av: Anneli

Jag hittade den här dikten när jag kollade igenom en massa gamla papper. Om jag får säga det själv, så tycker jag att den är väldigt fin... =) Den syftar på en viss person och jag har inte läst den på flera år, jag hade glömt bort att jag hade skrivit den överhuvudtaget. Jag skrev väldigt mycket dikter förr när jag ville få ut mina känslor och tankar. Nu för tiden skriver jag knappt aldrig dikter, jag hade väl mer tid förr för att sitta och skriva en massa. Jag hade ju inte så många vänner förr och inget liv... haha. Jag hade ju massor med brevvänner också och jag har inte en enda brevvän nu för tiden.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0