Tråkigt som faaan...

Jag borde nog gå och lägga mig, men jag har ingen lust att sova. Jag har så svårt för att somna och det har jag ju allt haft. Jag har så svårt för att slappna av och jag ligger bara & tänker på en massa saker jämt. Inte ens när jag var liten kunde jag slappna av och sova fast att man inte har så mycket bekymmer då... haha. Jag har alltid haft problem med att somna, men på senare tid har jag svårigheter att sova nån längre tid. Jag vaknar ju med nån timme eller några timmars mellanrum. Men men that's life.

Jag vill att det ska bli helg, den här veckan känns så lång och tråkig just nu. Jag är ledig imorgon och jag vet inte riktigt vad jag hitta på. Det blir mest bara att ta det lugnt. Jag skulle behöva städa, men jag känner inte så stor lust till det. Det är sååå tråkigt att städa, men det är faaan katthår överallt... suck.

Jag ska väl ta och släppa in Meduza nu och så får jag väl se om jag får för mig att sova lite.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0