Bowling

Igår kväll var jag iväg och bowlade med arbetskamraterna. Vi gjorde det med våra trivselpengar. Det var riktigt sköj och väldigt god mat. Jag var ju inte speciellt bra på att bowla, men det visste jag ju redan att jag inte var. Jag har aldrig varit speciellt bra på några sportaktiviteter. Jag är inte så mycket för sport och sånt. Det är ju därför som jag bara har ändrat mina matvanor för att gå ner i vikt. Jag tycker inte om att motionera, det är så jävla tråkigt. Det kan vara rogivande att vara ute och gå på promenader. Men nu när det börjar bli kallare ute, så är inte det speciellt kul heller.

Fredag-söndag kommer jag att jobba väldigt mycket, så jag kommer inte att ha tid att göra annat än att jobba. Jag är ledig måndag och tisdag, då ska jag ta itu med en massa saker som jag inte hinner med under helgen.

Jag börjar bli lite nervös inför Rock at Sea nästa helg. Det kommer säkert att bli jätteroligt. Men jag är ändå lite nervös över hur det kommer att bli.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0