Extremt nöjd och glad...

Jag har köpt 2 st klänningar på tradera. En av dom kommer jag att ha på Rock at Sea. Jag är så extremt nöjd över mitt köp, klänningen som jag kommer att ha på mig är så läcker. Jag kommer att vara så snygg och sexig på lördag. Jag kommer att ha en helt fantastisk klänning och sexiga högklackade skor. Jag har gått i dom högklackade skorna både igår och idag, så förhoppningsvis så kommer jag att kunna gå i dom även på fyllan. Det har faktiskt gått bättre för mig att gå i dom än vad jag trodde att det skulle göra. Men jag vet ju inte hur bra jag kommer att kunna gå i dom när jag har druckit lite. Jag är så extremt klantig när jag är full och ramlar väldigt ofta omkull.

Hur som helst så kommer jag att vara en riktigt läcker brud på lördag, så alla snygga killar får se upp... haha. Jag kände mig snygg och sexig när jag testade klänningen ihop med skorna förut. Jag såg så smal ut, jag som annars fortfarande tycker att jag ser fet ut. Men i den klänningen blev jag väldigt smal. Självförtroendet är på topp just nu, jag känner mig som en vinnare, stjärna och är bara bäst. Det kunde inte vara bättre... =)

Jag tycker inte om att det är så mycket snö ute just nu, men det går ju inte att göra så mycket åt. Jag måste försöka att få på vinterdäckena på bilen snart, det har ju inte blivit av än. Det har inte funnits tid till att fixa det. Men som tur är så ska jag inte köra bil nåt förens på lördag. Så jag behöver inte oroa mig så mycket för halkan just nu.

Puss & Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0