Jag vill alltid ha det som jag inte kan få...

Det är lite lustigt med mig ibland. Jag vill alltid ha det jag inte kan få och när jag får det så kommer jag på att jag egentligen inte vill ha det. Det är nog en stor anledning till att jag är singel. Jag tycker att det är roligare att jaga än att fånga. Jag vill i slutändan aldrig ha dom som jag "fångar". Jag är inte kräsen, jag har bara otur. Jag träffar aldrig på någon som passar mig. För skulle jag hitta någon som verkligen passar mig, så skulle jag nog inte tröttna på honom efter några veckor.

Jag stör mig på en del karlar. Dom är väldigt skumma. Sen finns det en del som är riktigt rara också. Jag kan ju säga en sak att jag blev lite irriterad för ett tag sen. If you don't like me, leave me alone.... Jag hatar folk som säger en sak och gör en annan. Jag önskar att jag kunde vara mer elak ibland, jag måste träna så jag kan vara elak som faaan nästa gång. Jag tänker inte låta folk leka med mig hur som helst.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0