Jobb...

Jag glömde totalt bort att jag fick veta idag att jag har fått tjänsten på Blåklockan/Vallmon. Så jag behöver inte börja jobba nån annanstans, jag får jobba kvar... =) Nu har jag en helt egen tjänst, jag går inte på någon annans tjänst längre. Det känns lite tryggare att ha min egen tjänst och slippa gå på någon annans. Det känns så skönt att veta att jag har fått tjänsten, nu vet jag att jag får jobba kvar på samma ställe. Jag behöver inte börja om på nytt igen. Jag har ju bara jobbat på Blåklockan/Vallmon sen i mars, så jag har ju precis kommit in alla rutiner där och sånt. Så det känns så bra att slippa börja på nåt annat ställe igen, jag trivs väldigt bra där jag jobbar nu.

Det känns verkligen som om allt går åt rätt håll just nu. Jag har turen med mig. Allt känns så toppen. I love life right now... =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0