Måndag...

Idag så är det måndag igen. Jag och Jenny har typ nästan bara umgåtts på måndagar den senaste tiden eftersom jag har jobbat så mycket helger. Jag har varit ledig dom senaste måndagarna. Idag så har vi ätit mat på Italia och sen suttit & glott på tv med Ida. Just de vi var förbi mitt jobb en sväng också. Vi visade upp mina små kattungar för pensionärerna. Vi sitter och glor på tv just nu, Ida ska väl snart gå.

Jag har en del knasiga idéer ibland. Vi diskuterade lite om att skaffa barn och sånt. Jag sa en hel del roliga saker i det ämnet... haha. Hur som helst så är det smartast att skaffa barn när man har lagt festandet bakom sig. Det känns inte som om det kommer att ske på ett bra tag för min del. Jag kommer nog aldrig att växa upp. Jag känner mig inte redo för att skaffa några barn än så länge. Men jag har ju inte ens någon att skaffa barn med, så det fattar ju vem som helst att jag inte tänker skaffa barn nu. Jag fyller 30 nästan år och jag känner inte att jag är så gammal. Jag känner mig mycket yngre och alla säger att jag ser yngre ut.

Jag kom på förut när jag hade duschat och sminkat mig att jag ser jävligt bra ut. Jag tycker faktiskt att jag är snygg, så jag kommer nog kunna lyckas hitta ragg på kryssningen... =P Men jag brukar oftast hitta ragg när jag är ute speciellt när jag inte ens försöker. Ibland fattar jag inte hur jag lyckas. Jag är ju en papegoja på speed när jag är full. Jag är helt galen och pratar som faaan när jag dricker. Det är konstigt att folk ens orkar umgås med mig när jag dricker, jag har ju rätt så jobbig när jag är full. En del kanske tycker att jag är charmig på nåt sätt. Jag är den jag är och det går inte att göra så mycket åt. Jag är lite speciell och det är det jag tycker om med mig själv.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0