Mycke gjort

Jag har fått väldigt mycket gjort idag. Först så jobbade jag 7-16, sen så har jag ordnat med en massa saker. Saker och ting börjar komma i ordning nu, det känns jävligt gött.

Jag har beställt tid för konsultation hos en plastikkirurg, så det blir att åka till Stockholm fredagen den 3e december. Får se om jag kommer att göra operation eller inte. Får se hur mycket pengar som det skulle gå på i såna fall och vad för resultat jag skulle kunna vänta mig.

Jag har dessutom varit och köpt julgardiner idag. Så om jag orkar ska jag städa lite imorgon och sen julpynta på onsdag. Orkar jag inte städa imorgon, så blir det att städa på onsdag innan jag julpyntar.

Sen så har jag börjat skriva lite på min ansökan till Big Brother. Jag har tills 20e december på mig att få färdigt den. Jag måste funderar lite på en del av frågorna, så det blir smarta och intressanta svar. Det skulle vara grymt kul om jag kom med. Det skulle vara en rolig upplevelse och jag vet att jag har psyke för att klara av den utmaningen.

Nu måste jag nog ta itu med all disk som står i köket. Så jag slipper att göra det imorgon.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0