No time, so tired

Jag har knappt varit inne på internet dom senaste dagarna. Jag har varken haft ork eller tid. Jag har varit så extremt trött dom senaste dagarna. Det har varit en hel del på senaste tid och jag kommer att ha fullt upp hela denna vecka.

I lördags var jag ute och drack lite med några vänner. Det var jätteroligt, men jag blev väldigt full. Jag tål inget längre, jag måste verkligen börja tänka på att jag inte tål lika mycket alkohol som jag gjorde förut. Jag har gått ner över 20 kilo, så 20 kilo av min gamla kroppshydda har försvunnit. Min kropp är mindre och jag kan inte dricka lika mycket som förut. Men ändå dricker jag lika mycket som jag gjorde tidigare. Jag måste i fortsättningen tänka på att minska på mitt alkoholintag när jag väl dricker. Jag dricker ju inte lika ofta som jag gjorde förut heller. Vi var i Motala en sväng i lördags och det var riktigt kul... =)

Det hände en del skumma grejer i lördags. Jag vet inte vad en del tänker ibland, men jag tänker bry mig om det nu. Shit happens... Så länge allt ordnar sig i slutet, så spelar saker och ting inte så stor roll.

Igår var jag och shoppade lite grejer. Så nu har jag en rosa gran och en rosa ljusstake... =) Jag är verkligen tokig i rosa. Jag har till och med på mig rosa kläder nu, men dom brukar jag bara sova i. Jag tycker inte så mycket om att ha rosa kläder på mig bland folk.

Idag så har jag umgåtts med Anna en sväng, det var trevligt att träffa henne och prata lite. Det blir inte så ofta som vi umgås nu för tiden. Vi pratade en hel del om allt som hände i helgen.

Det händer som sagt en hel del den här veckan. Imorgon ska jag jobba och efter jobbet blir det att fika med några arbetskamrater på Tutingen. Sen på torsdag ska jag också jobba. På fredag blir det att dra till Stockholm. På lördag jobbar jag och sen vet jag inte riktigt hur det blir på kvällen. Jag kanske drar till Röfors, men jag vet inte hur jag ska gör än. Jag känner mig inte så sugen på det längre. För åker jag dit måste jag tänka på hur mycket jag dricker för jag ska börja jobba redan kl.14 på söndag. Jag vill inte vara bakis på jobbet, så jag kan inte dricka mer än några drinkar. Jag har ingen lust att vara chaufför dit, då kan jag lika gärna vara hemma och ta det lugnt.

Det är väldigt många saker som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag är nervös inför fredagen, jag vet inte riktigt vad jag kan vänta mig av det. En sak som är väldigt bra är att jag har släppt en del saker nu som jag har tänkt väldigt mycket på. Jag tänker inte lika mycket på det längre och det känns så extremt skönt... =) I have moved on to bigger things... =)

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0