Nytt kapitel...

Jag har avslutat ett kapitel och nu är det dags att öppna ett nytt. Ett som är gladare och ljusare, mer positivt... =) Jag är trött på att vara arg, ledsen och deppig. Fast jag har varit rätt glad på senare tid, så jag har nog redan börjat mitt nya kapitel... =)

Jag har jobbat en hel del på senare tid, jag vet inte riktigt vart jag får energin ifrån egentligen. För jag känner mig inte så speciellt trött när jag kommer hem från jobbet, fast att jag knappt sover nåt under nätterna. Jag har så svårt för att slappna av, jag har så mycket överskottsenergi just nu. Men jag har ju som sagt allt haft svårt för att somna. Mina föräldrar hade stora problem med att få mig att sova när jag var liten. Jag jobbar 5 timmar ikväll, sen så är jag ledig imorgon. Den här veckan har jag jobbat nästan 60 timmar och har nog inte sovit mer än 4-5 timmar per natt. Ändå så är jag inte speciellt trött överhuvudtaget.

Imorgon så har jag massor med saker jag ska göra, hinner jag inte allt imorgon så får jag gör en del på tisdag också. Jag ska ju umgås med Jenny en sväng imorgon plus att jag tänkte försöka att gå iväg till jobbet & visa upp kattungarna för pensionärerna. Så just nu känns det som om en hel del andra saker får vänta tills på tisdag.

Jag längtar till kryssningen, det ska bli så kul. Jag ska dricka goda drinkar och ragga på snygga karlar... =P

Jag ska försöka att ha roligt och bara njuta av livet nu. Jag skulle egentligen behöva ha en nyktrare livstil, men det skiter jag nog i. Jag ska försöka att gå ut och ha roligt med mina kompisar så ofta som jag kan den närmsta tiden. Jag har jobbat alldeles för mycket den senaste tiden och knappt träffat mina kompisar överhuvudtaget. Jag har jobbat nästan 4 helger ( en helg jobbade jag bara delad tur på söndagen) på raken nu. Så när jag åker på Rock at Sea så har jag inte druckit alkohol på 4 veckor. Så jag får nog försöka att ta det lite lugnt med alkoholen annars så kommer jag att bli skitfull och sitta på en stol & dregla... hehe. Jag tål ju knappt nån alkohol nu för tiden, så jag får dricka lite grann och väldigt sakta. Även fast att jag har tänkt att vara ute mer med mina kompisar närmsta tiden, så kommer jag nog ändå att ha en del nyktra perioder på grund av att jag jobbar cirka 4 helger i November/December.

Jag funderar på att ha födelsedagsfest när jag fyller, det skulle vara kul. Då får jag bjuda en hel del roligt folk... =) Jag fyller på en onsdag, så det blir ju att ha festen under en helg i närheten.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0