Rock at Sea

Jag har varit på kryssningen Rock at Sea lördag-måndag och det var grymt kul. Jag blev inte så full som jag trodde att jag skulle bli. Jag trodde att jag skulle bli skitfull med tanke på att jag inte hade druckit en droppe alkohol på cirka en månad. Men jag var lagom berusad under hela kryssningen, jag var ju inte som en del andra som sov bort nästan hela kryssningen. Jag höll i gång och rockade loss. Träffade massor med roligt folk. Jag fick massor med komplimanger både från tjejer och killar. Det var väldigt många som kom fram till mig och sa att jag hade blivit smal. Men jag tycker att jag fortfarande är rätt så tjock fast att jag egentligen vet att jag är rätt så smal just nu. Jag vill gå ner några kilon till, men det går väldigt segt med det. Så jag får antagligen nöja mig med den vikt jag har nu. Jag funderar på att göra något åt min mage, för jag har en del överskottsskinn som jag vill bli av med. Men men får väl se hur det blir med det.


Jag hade inga problem med att gå i dom högklackade skorna förutom att jag fick skavsår så jag var tvungen att byta i alla fall efter ett tag. Jag såg hur som helst grymt snygg ut i min nya klänning och dom högklackade skorna. Jag hade ju inte direkt problem med att hitta ragg om man säger så. Men jag gjorde inte så mycket dumheter på kryssningen. Jag var faktiskt rätt så lugnt av mig för ovanlighetens skull. Det var nog en del som blev lite irriterade på mig ändå... hehe.

Idag så har jag känt mig lite seg efter att ha druckit massa alkohol, sovit & ätit för lite. Jag åt bara 2 gånger under hela kryssningen och jag åt inte upp nån av gångerna. Jag pallar inte att äta när jag dricker alkohol, jag känner mig inte så sugen på att äta då. Jag mår mest bara illa av att se mat överhuvudtaget när jag dricker.

Jag har umgåtts med Jenny en sväng nu på kvällen, jag skjutsade nyss hem henne. Så nu är jag ensam igen, men det känns faktiskt skönt att bara vara för mig själv lite. Jag har ju umgåtts med folk hela helgen.

Nu blir det lugnt i 2 veckor igen, sen blir det väl att ta nån drink när jag har fått lön. Jag och Jenny tänkte försöka att hitta på nåt sköj den 27e, får väl se vad vi kan hitta på. Vet inte ifall det händer nåt kul överhuvudtaget.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0