Stressigt som faaan

Både igår och i onsdags så jobbade jag 11 timmar (delade turer), så då hann jag inte att göra nånting annat än att jobba. Idag så har jag jobbat 7-16, men kom inte från jobbet förens kl.16.30. Det har varit en riktigt stressig dag idag. Först jobba och då var det stressig som faaan. Sen så har jag sprungit runt här hemma som en yr höna ända sen jag kom hem. Tvättat, packat och fixat inför imorgon. Ringt mamma så hon kollar till katterna när jag är borta i några dagar.

Nu får jag äntligen bara sitta och ta det lugnt. Imorgon bär det iväg, det ska bli så kul att komma bort och ha en massa roligt istället för att bara jobba eller vara hemma & glo. Rock at Sea here I come... =)

Idag har jag gråtit i nyktert tillstånd för första gången på jättelänge, jag kommer inte ihåg när jag senast grät när jag var nykter. Och det beror inte på nån karl eller nåt sånt. Karlar är inte värda att gråta över. Det är över en helt annan sak, så jag kan säga som så att saker och ting har inte varit allt för toppen idag. Jag vet att det är mänskligt att gråta och bli ledsen över en del saker. Men ändå så känner jag att det känns lite larvigt att gråta. Jag är nog inte så känslokall som jag tror att jag är ibland. Jag är nog en rätt så känslig person av mig ibland.

Det känns bra att jag ska iväg och ha kul imorgon, jag behöver det nu.

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0