Working

Igår kväll så umgicks jag med min bror. Det var trevligt att umgås med honom lite grann, både han och jag har jobbat en del på senare tid. Så vi har inte haft tid att träffas så mycket. I helgen kommer vi att träffa varandra så det räcker och blir över. Vi ska ju nämligen dela hytt. Jag har en känsla av att vi kanske inte umgås så mycket ändå. Jag brukar ha en tendens att springa iväg för mig själv och hitta andra människor att umgås med.

Idag så har jag jobbat delad tur och jag jobbar delad tur imorgon med. På fredag jobbar jag 7-16, så det blir en del jobb nu innan jag drar iväg på kryssningen. Det ska blir grymt kul att rocka lördag-måndag och sen på tisdag blir det att vila upp mig innan jag börjar jobba igen på onsdag. Jag längtar som faaan till kryssningen nu, men det känns lite pirrigt & nervöst på samma gång. Man vet ju aldrig hur det blir, men jag känner på mig att jag kommer att ha så extremt roligt. Det blir ju vad man gör det till, så jag kommer satsa på att ha kul... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0