Helgen som varit...

Det har varit en rätt så händelserik helg fast att jag har jobbat hela helgen. Det har hänt en hel del skumma grejer som jag inte ska gå in på. Men men shit happens when you party naked.

I fredags umgicks jag med lite vänner. Dom satt och drack lite grann, men jag var nykter eftersom jag skulle upp tidigt igår och jobba. Det var trevligt att sitta och snacka lite skit med dom. Det var faktiskt en väldigt lugn och trevlig fredagskväll.

Igår jobbade jag 12 timmar (8-21) och sen så var jag chafför efter jobbet. En kompis ringde till mig igår och jag hade inte hans nummer på min mobil. Så jag var lite nojjig när han ringde och trodde att han var någon annan. Jag var så glad när jag fick reda på att det var min kompis och inte den andra personen. Mitt hjärta hoppade runt i kroppen på mig innan jag fattade att det inte var den jag trodde det var jag pratade med. Det var en sån lättnad att det inte var den personen som ringde. Orkar inte med en massa krångel i mitt liv just nu.

Jag var rätt så trött när jag var chafför igår och jag hade lite blandade känslor. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen igår, mina känslor var all over the place. En del saker känns så jobbigt, men jag kan inte gära så mycket åt det. Jag vill inte känna det som jag känner, men jag kan inte göra så mycket åt det tyvärr. Känslorna är så starka och vill inte försvinna fast att jag vill att dom ska dö. Det märks väl vad som händer in the future.

Jag hade inte så roligt igår, det kändes mest bara segt och jobbigt. Jag hoppas att det blir roligare nästa helg. Jag kom inte hem förens kl.5 imorse, så jag har inte sovit allt för många timmar. Men men får sova mer inatt efter att jag har jobbat 14-21. Jag jobbar 7-16 imorgon och sen så är jag ledig på tisdag, jobbar 14-20.30 på onsdag, åker till Stockholm på torsdag, jobbar 7-16 på fredag och är ledig lördag & söndag... =)

Får väl se om jag hittar chafför till lördag, annars får jag väl köra själv i värsta fall...

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0