Irriterad som faaan...

Jag känner att det är jobbig just nu. Jag vet inte vart jag jobbar nånstans efter 1 december. Det känns så jävla irriterande att jag har varit med och lagt schema över jul och nyår & så kommer jag inte ens att få gå på det schemat. Jag har ju lagt schema så jag är ledig när det händer en massa roliga saker. Nu har jag ingen aning om jag är ledig eller jobbar dom dagarna som jag ska ut på saker och ting. Kunde dom inte ha planerat in saker och ting lite bättre? Varför skulle jag vara med och lägga ett schema som jag inte ens kommer att få gå på? Varför har dom inte erbjudit mig en tjänst nånstans, så jag kunde få vara med och medverka i schemat på det stället?

Allting känns bara skit just nu. Jag bryr mig inte om att jag jobbat julafton som många andra, men det finns väldigt många andra dagar som jag verkligen vill vara ledig på. Nu så har jag ju ingen aning om jag kommer jobba eller vara ledig. Jag har inga semesterdagar kvar, så jag kan ju inte ta semester om jag ska på nåt. Det är så jävla irriterande.... fuck.

Får väl se vart jag hamnar nånstans efter 1 december. En sak är lustig att min chef gav mig en uppgift på arbetsplatsen jag är på när det är osäkert om jag ens kommer att jobba där efter 1 december.

Systemet verkar helt jävla vrickat. Jag ska väl försöka ringa facket imorgon och se vad dom säger. Om allt har gått rätt till eller ej. Jag känner bara att allt är så skumt och dåligt planerat.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0