Länge sen sist...

Nu har jag inte skrivit i min blogg på ett tag fast att det faktiskt har hänt en hel del. Jag orkar inte rabbla upp allt som har hänt den senaste veckan och så. Men förra helgen hade jag tv-spelskväll på fredagen, det var riktigt kul. Sen på lördagen satt vi och förfesta ett helt gäng hemma hos mig, sen var vi ett par stycken som drog till Mullhyttan på fest. Snacka om att jag var full och odräglig då... hehe. Jag gjorde nog bort mig en hel del, men men shit happens when you party naked. Ärligt talat så skäms jag inte så mycket eller har ågren. Jag sitter mest bara och skrattar åt alla dumheter när jag tänker på dom... hehe.

I fredags så var jag på inflyttningsfest och det var kul. Men jag blev jättefull väldigt tidigt fast att jag knappt drack nåt. Jag har fortfarande en hel del sprit kvar. Jag har blivit jättefull varje gång jag har druckit på senare tid. Jag tror att det är att jag inte tål lika mycket sprit som jag gjorde när jag vägde över 20 kilo mer än vad jag gör nu. Men ändå så försöker jag att dricka lika mycket som jag gjorde då. Jag måste nog ta och tänka om, jag får nog minska ner på alkoholen lite grann när jag ska dricka.

Jag spydde nog vid kl.21-22 nån gång redan. Jag gjorde en hel del tokigheter i fredags, men men det är sånt som händer. Jag orkar inte engagera mig så mycket i det hela. Jag tog av mig strumpbyxorna och rakade benen när jag var på inflyttningsfesten. Det är ju inte riktigt normalt... hehe. Efter inflyttningsfesten så hade vi efterfest hemma hos mig. Snacka om grisfest... suck. Jag har städat lägenheten idag efter den festen för att jag inte har haft ork och tid förut. Det var groggar spillt över nästan hela golvet i lägenheten, spyor på balkongen och dessutom måste jag ta och bädda rent min säng idag. Jag har inte sovit i min säng sen i fredagsnatt på grund av en viss grej under fredagsnatten. Jag kan bara säga att det var inte mysigt att vakna upp i lördagsmorse. Jag måste bädda sängen idag, så att jag kan sova i den.

Jag kan ju säga en sak att jag är bra IQ-befriad när jag dricker. Jag fattar inte när folk raggar på mig förens dom kommer med skamliga förslag... haha.

I lördags så var jag bra trött för det jag sov inte så många timmar under fredagsnatten. Så jag låg i soffan och tittade på tv halva dan. Sen på kvällen så umgicks jag med några kompisar som drack. Jag var nykter, men jag var ändå med och spelade Sanning eller konka & Jag har aldrig. När vi körde Sanning eller konka då kom det upp en fråga om vem som var slampigast av dom i rummet. En av mina kompisar sa att jag var det... hehe. Med tanke på vad som hände i fredags och med tanke på att jag var den i rummet som hade haft sex med flest, så kanske det stämmer. Men samtidigt, så är ju jag flera år äldre än alla dom andra som satt i rummet.

Nu ska jag ta och duscha. Sen blir det att bädda rent sängen och diska...

See you later alligator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0