Livet är inte lätt när det är svårt...

Jag har jobbat sen i söndags och jag ska jobba både lördag & söndag. Sammanlagt så blir det att ha jobbat 71 timmar och 30 minuter dom här 8 dagarna som jag jobbar. Så det är en hel del jag har jobbat senaste veckan. Nästa vecka är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. Fast jag måste gå på arbetsplatsträff 3 timmar på tisdag. Sen så jobbar jag torsdag-söndag. Den här veckan har gått rätt så bra fast att jag mest bara har jobbat.

Nästa vecka blir lite roligare tror jag. Blir antagligen att festa lite med några vänner på onsdag. Sen på lördag nästa helg ska jag försöka att hitta på nåt kul. Först tänkte jag kolla om nån vill ha chafför då, sen så tänkte jag att jag skulle dricka. Men nu så vet jag inte riktigt vad det blir. Det märks väl, men det lutar nog mest åt att vara chafför. Jag blir så dum i huvudet när jag dricker nu för tiden.

Jag måste försöka att ta mod till mig och ringa lite samtal i nästa vecka tror jag. Jag fattar inte varför jag ska vara så jävla feg för. Jag fattar inte varför det tar emot att göra saker som egentligen borde vara så enkelt att fixa. Jag är en stor fegis... fuck. Jag måste försöka att bli sams med en del, ordna upp en del andra saker.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0